Home » , , » ENGELLİLER GÜNÜ ZEHİR OLDU

ENGELLİLER GÜNÜ ZEHİR OLDU

Hazırlayan Unknown on 3 Ara 2012 | 17:21

Denizli’de bedensel engelli kanser hastası Mustafa Kaya’ya ait büfe, engelliler gününde soyulurken, bedensel engelli Mustafa Kaya, “Engelli biz değiliz ki engelli onlar” diyerek isy
Hırsızlık olayı bugün sabah 04:00 sıralarında meydana geldi. Altıntop Mahallesi’nde bulunan büfesini açmaya gelen bedensel engelli Mustafa Kaya (50), kepenk kilitlerinin kırıldığını ve kapının da açıldığını gördü. İçeriye giren Kaya, büfesinden yaklaşık 20 bin TL’lik sigaranın çalındığını gördü. Polis olay yerine gelerek incelemelerde bulunurken, büfeye yakın işyerlerinin güvenlik kamerası görüntülerinden hırsızların 2 kişi olduğu belirlendi. Güvenlik kamerası kayıtlarına gör,e hırsızlar kapının önüne gelerek önce etrafı kontrol ederken, daha sonra güvenlik kamarasını olduğunu fark ederek, kameranın yönünü değiştiriyorlar.Eşi Perihan Kaya ile birlikte büfe işleterek hayatlarını kazanan Mustafa Kaya yaşanan olaydan dolayı büyük üzüntü yaşıyor. Sabahın erken saatinde işe geldiğinde kapının açık olduğunu fark ettiğini belirten Kaya, hırsızların içeriye girerek 20 bin TL’lik sigara çaldığını söyledi.
 
ENGELLİ BEN DEĞİLİM ENGELLİ ONLAR’
Yaşanan olaydan dolayı çok üzgün olduğunu belirten Kaya şöyle konuştu: “Bu halimle sabahın erken saatinde geliyorum. İki tane çocuk okutuyorum. Eşimle beraber elimizden geldiğince çalışıyoruz. Ancak bu tür olaylarla karşılaşınca üzülüyoruz.Kimi insanlar hazırdan para kazanmayı çok seviyor. Ben tek bacağımın üstünde durarak iki çocuğu okutmaya çalışıyorum. Ama bazı insanlar bizim 5 kuruş,5 kuruş biriktirdiklerimizi çalıp gidiyor.”
Kendisinin değil bu olayı gerçekleştirenlerin engelli olduğunu belirten Kaya, “Ben bu olayı gerçekleştirenlere diyorum ki, ’Engel biz değiliz engel sizsiniz, onların beyinleri engelli.Benim belki bir bacağım engelli ama onların beyinleri engelli” diye isyan etti.
Polisin olayı gerçekleştiren şahıslara yönelik çalışmalara başladığı belirtildi.
 
 
 
 
KAYNAK  :ROTA HABER
 
Bu haberi paylaş :
 
Destek : Halkın Gazetesi | KÜNYE | İLETİŞİM
Copyright © 2012. Halkın Gazetesi - Her Hakkı Saklıdır
Site Tasarım Harika Siteler