Home » , » ÇOCUKLARIMDAN AYRI KALMAK BENİ ÜZÜYOR

ÇOCUKLARIMDAN AYRI KALMAK BENİ ÜZÜYOR

Hazırlayan Unknown on 8 Oca 2013 | 17:10

Türkiye’nin popüler eğitimcilerinden Nezahat Göçmen’in öğrencileriyle arasındaki sevgi bağı diğerlerine göre biraz daha farklıdır

Öğrencileriyle arasında farklı bir bağ bulunan ünlü Eğitimci Nezahat Göçmen’i şimdiden tatil fobisi sardı



Tatilin öğrencileriyle arasına giren kara kedi olduğunu söyleyen sevilen eğitimci Göçmen, “Tatil olacak ve ben onlardan ayrı kalacağım diye rahatsız oluyorum. Çünkü ben öğrencilerimin hepsini çok seviyorum” dedi



İstanbul’da köklü bir eğitim kurumunda görev yapan Göçmen, “Hayatım boyunca işimi çok sevdim. İşimi sevmemde ki en büyük etken yetiştirdiğim ve yetiştirmekte olduğum öğrencilerim oldu. Ben öğretmenlik mesleğini onlarla sevdim. Bugüne kadar beni üzen tek bir öğrencim bile çıkmadı. Çünkü ben onlara önce sevgiyi öğrettim. Yüreğinde sevgi olan hiçbir öğrenci yanlış yapmaz ve toplumun önünde giden birer ışıktır” dedi
Bu haberi paylaş :
 
Destek : Halkın Gazetesi | KÜNYE | İLETİŞİM
Copyright © 2012. Halkın Gazetesi - Her Hakkı Saklıdır
Site Tasarım Harika Siteler