Home » , » SOLBEKTE DAHA ETKİLİYİM

SOLBEKTE DAHA ETKİLİYİM

Hazırlayan Unknown on 8 Oca 2013 | 14:41

Beşiktaş'ın yeni transferi Gökhan Süzen, düzenlediği basın toplantısında sorulan soruları yanıtladı.Feda deyip Beşiktaş'ı seçtiğini dile getiren yeni transfer Gökhan Süzen, sol bekte daha etkili olduğunu arkada oynamayı önde oynamaya tercih ettiğini söyledi.

Süzen yaptığı açıklamada;

''FEDA DEYİP BEŞİKTAŞ'I SEÇTİM''

''Samet hoca beni çok istedi, sürekli sahip çıktı. Ben de feda deyip Beşiktaş'ı seçtim. Ben Beşiktaş'ta başarılı olacağımı düşündüğüm için geldim. Burada göstereceğim performansla milli takım kapılarının da açılacağını düşünüyorum.''

''TAKIMIMIN GOL YEMEMESİ İÇİN UĞRAŞACAĞIM''

''Ben şahsen ligin ilk yarısında en çok Beşiktaş maçlarını izlerken zevk aldım. Bunun sebebi ise hücumu çok iyi yaparken takım olarak defansta sıkıntılar yaşamalarıydı. Bireysel hatayı herkes yapar, önemli olan takım savunmasıdır. Beşiktaş takım savunmasında sıkıntılar yaşadı. Ben de buraya takım savunmasına destek olmaya geldim. Takımımın gol yememesi için uğraşacağım, bunu takım olarak yapabilirsek öne geçtiğimiz maçlarda skoru koruyabiliriz.''

''SOL BEK MEVKİİNDE DAHA ETKİLİYİM''

''Savunmada daha etkili olduğumu düşünüyorum. Çünkü, savunma oynayan bir futbolcu için önde oynayıp sırtı dönük oynamak zordur. Savunmada ise yüzünüz sahaya dönük oluyor. Ancak ben görev verildiği taktirde elimden geleni yaparım. Geçmiş yıllarda önde oynadığım zamanlarda oldu, oynayabilirim. Ama bana sorarsanız sol bek oynamayı tercih ederim.''

FOTOSPOR
Bu haberi paylaş :
 
Destek : Halkın Gazetesi | KÜNYE | İLETİŞİM
Copyright © 2012. Halkın Gazetesi - Her Hakkı Saklıdır
Site Tasarım Harika Siteler