Home » , » YAZICI BARIŞ İÇİN TARAFTARLARIN ANLAŞMASI GEREKİR

YAZICI BARIŞ İÇİN TARAFTARLARIN ANLAŞMASI GEREKİR

Hazırlayan Unknown on 15 Oca 2013 | 08:04

Orman: “Taraftarla görüşmem. Bursalı yöneticilerle yemek yiyeceğim ve sorunu ortadan kaldıracağız.” Yazıcı: “60 taraftarım Beşiktaş maçındaki tatsız olaylar nedeniyle aylarca hapis yattı. Önce taraftarlar birleşsin.”
BEŞİKTAŞ’LA Bursa arasında yıllardır yaşanan husumet, yeni bir boyut kazandı. Siyah-beyazlıların başkanı Fikret Orman barış adına ilk adımı atıp, yeşil-beyazlı kulübün yetkilileriyle yemekte biraraya geleceklerini belirtse de Bursa Başkanı Yazıcı Orman’ın hayâlini suya düşürdü.. Asıl sorunun taraftarlar arasında olduğunu savunan Yazıcı, bu konuda Orman’la konuşmayacağını dile getirdi.. İşte Beyaz TV’deki bir programda karşılıklı olarak söz alan tarafların konuyla ilgili yaptıkları açıklamaları:
ORMAN: “Spora önderlik eden kurumların arasındaki husumeti doğru bulmuyorum. Taraftarlar arasında bir şey olmuş olabilir. Bunları mazaret olarak görmenin anlamı yok. Ortadaki husumeti kaldırmamız gerekiyor. Sporun güzelliğini öne çıkarmak bizim görevimiz olduğu için bir iki adım atmak istedik. Bursalı yönetici arkadaşlarımla yemek yiyeceğim ve uzun zamandır devam eden iki kulüp arasındaki krizi görüşeceğiz. Zaten ortada çok da abartılacak bir mevzu yok. Ben taraftarlarla görüşmem. Bursaspor kulüp yöneticileri ile görüşeceğim.
‘KANDAVASIYOK’
YAZICI: “Fikret Bey eski dostum. Fikret Bey’in düşüncesi kendi açısından doğru olabilir. Biz ona yardımcı olabiliriz ama taraftarlar anlaşmalı. Bizim anlaşmamız yetmiyor. Bursa’da aylarca Beşiktaş olayları nedeniyle hapis yatan 60 taraftar var. Bunlar hemen unutulmaz. Bununla ilgili ben ağır cezada yargılanıyorum. Ben ne yaptım ki? Arada bir kan davası yok ama önce taraftarların birleşmesi gerekiyor. Fikret Bey’in iyi niyetiyle bu işler olmaz. Tabanın yaklaşımı bu konuda çok önemli. Beşiktaş konusunda en büyük zararı hep Bursaspor gördü.”
‘Maçı Aysal’la izleyeceğim’
PROGRAMDAN ayrılmadan önce Beşiktaş adına olayların bitmesi için adım atacaklarını söyleyen Orman “Her görüşe saygım var. İbrahim Başkan’ın sözlerine de saygım var ama katılmıyorum. Çarşamba olaylar nedeniyle ertelenen engelli basketbol maçı var. Maçı Ünal Aysal’la izleyeceğiz” diye konuştu.

google.com
Bu haberi paylaş :
 
Destek : Halkın Gazetesi | KÜNYE | İLETİŞİM
Copyright © 2012. Halkın Gazetesi - Her Hakkı Saklıdır
Site Tasarım Harika Siteler