Home » , , » YAVRU MAYMUNLARI EMZİRİYOR

YAVRU MAYMUNLARI EMZİRİYOR

Hazırlayan Unknown on 6 Ara 2012 | 08:51

Çin'de maymun eğitmeni olan bir adamın karısı, evde yaşayan küçük bir maymunun süt annesi oldu
Henan eyaletininhttp://halkingazetesi.blogspot.com/ Nanyang kentinde yaşayan Huang Aiqing'in (34) sinema, sirk, tiyatro ve sokak performansları için eğittiği bir maymun eğitim nmerkezi var.
Bu eğitim merkezinden maymunlar zaman zaman Huang'ın karısı Jiao Xinzhen'in sütüyle besleniyor. Maymunları emziren 27 yaşındaki Jiao, "Çoğu zaman bazı maymun yavruları bizimle beraber yatakta yatar ve mememi emer. Benim bir çocuğum gibi hissediyorum. Benim çocuğumla oynadığını gördüğümde bize ne kadar çok benzediğini anladım" diyor. Aile oğulları Ti ile oynaması için bir maymunu evlatlık edinip evlerinde yaşamasına izin vermiş.


Maymunları çocuğu gibi emziriyor!
Bu haberi paylaş :
 
Destek : Halkın Gazetesi | KÜNYE | İLETİŞİM
Copyright © 2012. Halkın Gazetesi - Her Hakkı Saklıdır
Site Tasarım Harika Siteler