Home » , , » MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜNÜN ACI GÜNÜ

MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜNÜN ACI GÜNÜ

Hazırlayan Unknown on 17 Şub 2013 | 18:34

Büyükçekmece İlçe milli eğitim müdürü Hüseyin Avni Sandıkçı'nın kardeşi A.Aziz Sandıkçı ( 57 ) son yolculuğuna uğurlandı.

Cenazesi Beşiktaş Bebek camiinde okunan öğlen ezanının ardın dan kılınan öğlen namazına müteakiben kaldırılırken, merhum aile mezarlığına defnedildi.

Cenazede Büyükçekmece İlçe Milli Eğitim Müdürü Hüseyin Avni Sandıkçı'nın ve ailesinin acısını, İstanbul'un eğitim ve siyaset dünyası paylaştı. Büyükçekmece Belediye başkanı Dr. Hasan Akgün'ün Eğitim, Siyaset ve iş dünyasından yoğun katılım gösterildi


HALKINGAZETESİ_İSTANBUL
Bu haberi paylaş :
 
Destek : Halkın Gazetesi | KÜNYE | İLETİŞİM
Copyright © 2012. Halkın Gazetesi - Her Hakkı Saklıdır
Site Tasarım Harika Siteler