İstanbul' daki tepe lambalı uyanıklar polisin tepesini attırdı! Sinyal çakar kullanarak geçiş üstünlüğü sağlayan polisi tehdit etmeye başladı. İstanbul Baro Başkanı Ümit Kocasakal, Kızılay Başkanı Lütfi Akar ve birçok makam sahibi kişi, tepe lambası takarak sağ şeritte ilerlerken polise yakalandı. Uyanıklara, 72 lira para cezası uygulandı. Denetimleri sıkılaştıran ekipler aralarında vekillerin ve rektörlerin de bulunduğu çok sayıda kişiye ceza kesti. Emniyet, 1 haftada 7 bin 445 kişiye, emniyet şeridini ihlal cezası verildiğini belirtti ve ekledi: "Sağ şeridi ihlal eden bazı makam sahipleri, kendilerine ceza kesen polisi, 'Tepe lambasını sökerseniz sizin için iyi olmaz' diye tehdit ediyor."
2 Ara 2012
BEYLER RAHATSIZ OLDULAR
Tepe lambasıyla sağ şeridi ihlal eden 'hatırılı sayılır' kişiler, polisleri tehdit etti
İstanbul' daki tepe lambalı uyanıklar polisin tepesini attırdı! Sinyal çakar kullanarak geçiş üstünlüğü sağlayan polisi tehdit etmeye başladı. İstanbul Baro Başkanı Ümit Kocasakal, Kızılay Başkanı Lütfi Akar ve birçok makam sahibi kişi, tepe lambası takarak sağ şeritte ilerlerken polise yakalandı. Uyanıklara, 72 lira para cezası uygulandı. Denetimleri sıkılaştıran ekipler aralarında vekillerin ve rektörlerin de bulunduğu çok sayıda kişiye ceza kesti. Emniyet, 1 haftada 7 bin 445 kişiye, emniyet şeridini ihlal cezası verildiğini belirtti ve ekledi: "Sağ şeridi ihlal eden bazı makam sahipleri, kendilerine ceza kesen polisi, 'Tepe lambasını sökerseniz sizin için iyi olmaz' diye tehdit ediyor."
HALKIN GAZETESİ İSTİHBARAT
İstanbul' daki tepe lambalı uyanıklar polisin tepesini attırdı! Sinyal çakar kullanarak geçiş üstünlüğü sağlayan polisi tehdit etmeye başladı. İstanbul Baro Başkanı Ümit Kocasakal, Kızılay Başkanı Lütfi Akar ve birçok makam sahibi kişi, tepe lambası takarak sağ şeritte ilerlerken polise yakalandı. Uyanıklara, 72 lira para cezası uygulandı. Denetimleri sıkılaştıran ekipler aralarında vekillerin ve rektörlerin de bulunduğu çok sayıda kişiye ceza kesti. Emniyet, 1 haftada 7 bin 445 kişiye, emniyet şeridini ihlal cezası verildiğini belirtti ve ekledi: "Sağ şeridi ihlal eden bazı makam sahipleri, kendilerine ceza kesen polisi, 'Tepe lambasını sökerseniz sizin için iyi olmaz' diye tehdit ediyor."

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder