1 Şub 2013

3 LÜ HAMLE

Fenerbahçe, Emre Belözoğlu ve Reto Ziegler trafnsferinin ardından, gündeminde olan Pierre Webo transferini de bitirdi. Kamerunlu oyuncu 3 yıllığına sarı lacivertli takımda...
Webo'nun transferi için İstanbul Büyükşehir Belediyespor ile anlaşmaya varan Fenerbahçe, Kamerunlu oyuncu için 3 milyon euroluk bonservis bedeli ödeyecek.

Radyospor'da Aydın Cingöz'ün sunduğu Haber Aktif programına bağlanan İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Çağatay Kalkancı, "Fenerbahçe ile her konuda anlaştık. Webo Fenerbahçe'de" dedi.

Fenerbahçe ile 3 milyon Euro karşılığında anlaştıklarını ifade eden Kalkancı, "Webo için gereklis sözleşmeler imzalandı. Bu transfer için Fenerbahçe bize 3 milyon Euro ödeyecek. Her iki tarafa da hayırlı olsun" dedi.

 
İNTERNETHABERSPOR
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder