23 Şub 2013

ÇERKEZKÖY DEVLET HASTANESİ GÖRÜCÜYE ÇIKIYOR

AK Parti Çerkezköy İlçe Başkanı Alaettin Demirbağ, Çerkezköy’de yapılması planlanan Devlet Hastanesi’nin tüm hazırlıkları tamamlandığını ifade etti. Hazırlıklarla ilgili işlemlerin bakanlık tarafından tamamlandığını ve bir kısım ödenek İl Özel İdaresi’ne gönderilerek İl Özel İdaresi’ne ihale yetkisi verildiğini söyleyen Demirbağ, “Tekirdağ İl Özel İdaresi bununla ilgili çalışmalarını tamamladı” dedi


HALKIN GAZETESİ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder