9 Şub 2013

HAY DA YİNE ZAM GELİYOR

Dünyanın en paGe­çen haf­ta dün­ya­nın en pa­ha­lı ben­zi­ni Nor­ve­ç'­te idi. Ama bir haf­ta­da ge­len iki zam­dan son­ra bi­rin­ci­lik Tür­ki­ye­'ye geç­ti. Bu gi­diş­le de Tür­ki­ye bi­rin­ci­li­ği ko­lay ko­lay kap­tır­ma­ya­cak. Çün­kü hem ben­zi­ne hem mo­to­ri­ne "ö­zel za­m" ka­pı­da.

DEV­LET HİS­SE­Sİ

Türk Pet­rol Ka­nu­nu Ta­sa­rı­sı, TBMM'­de Ko­mis­yo­n'­da gö­rü­şü­lü­yor. Eğer ta­sa­rı ka­nun­la­şır­sa, akar­ya­kı­ta zam ge­le­cek.


(Sözcü)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder