1 Mar 2013

BAKAN MÜEZZİNOĞLU AÇIKLADI

Gürses'in tedavi gördüğü hastane sanatçının öldüğü haberini doğrulamasa da menajeri Nevzat Takmaz, ''Artık bitti her şey'' dedi. Sağlık Bakanı Mehmet Müezzinoğlu da Twitter'daki hesabından ünlü sanatçıyı yitirdiğimizi açıkladı.

Geçirdiği by-pass ameliyatının ardından 4 aydır yoğun bakımda tutulan sanatçı Müslüm Gürses'den acı haber geldi.

Ünlü sanatçının menajeri Nevzat Takmaz, hurriyet.com.tr'nin sorusu üzerine ''Doktoru artık yapacak bi şey kalmadığını söylüyordu. Bir iki gün ancak yaşayacağını söylüyordu. Beyin fonksiyonlarının tamamen bittiği söylenmişti. Suni akciğere bağlı olarak yaşıyor. Müslüm Gürses'in bağlı olduğu suni solunum cihazının fişi çekilince her şey bitti demek olacak'' dedi.

''O halde artık size başınız sağolsun diyebilir miyiz?'' sorusuna Nevzat Takmaz, ''Evet artık diyebilirsiniz. Bitti her şey'' yanıtını verdi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder