Home » , , » GÜMBÜRGÜMBÜR GELİYOR

GÜMBÜRGÜMBÜR GELİYOR

Hazırlayan Unknown on 10 Oca 2013 | 08:26

Türkiye’nin en sessiz kadını ses getirecek önemli bir programla ekranlara ‘merhaba’ demeye hazırlanıyor HTV kanalında başlayacak programı için son hazırlıklarını tamamlayan Oya Germen iddialı konuşuyor.

Güzel kadın TURKHABERLER’e yaptığı açıklamada “Hayatım boyunca benden vermem beklenen cevapları işimle vermeye çalıştım. Asla yaşadıklarımla ilgili konuşmak istemedim. Öyle olduğum halde bile ‘sanki konuşmuşum gibi’ bir çok şey yazıldı. Onlar karşısında bile susmayı yeğledim. Konuşmadım. Beni sevenlerime cevaplarım hep yaptığım işlerimle oldu. Bir kez daha aynısını yapıyorum. Sayın Nuri Çolakoğlu’nun adını taşıyan HTV kanalında şık bir programla izleyicilerimin huzuruna geleceğim. Programımız seyircilerimizi keyiflendirecek çok özel bir program olacak. İzleyen herkes müptelamız olacak” dedi

Germen’in yapacağı programla ilgili konuşan TURKHABERLER Genel Yayın Yönetmeni Cemal Bilge, Oya’nın bu ülke içinde yetişmiş az sayıda ki çok özel kadınlardan bir tanesi olduğunu belirterek “Oya’nın en çok bu yanını seviyorum. Onca fırtınalar yaşamasına rağmen bir gün ağzını açıpta konuşmadı. Fırtınalarla toplum arasında köprü oldu. Ve bu köprüden hep iyiliklerin güzelliklerin ve harikuladeliklerin geçişine izin verdi. O köprüden polemikler, sinir, stres, kızgınlıkların geçmesine izin vermedi. Her yaşanan olumsuzluktan daha da büyüyen bir Oya Germen çıktı. Böyle durumlarda zaaflarına yenilmeyecek insan yoktur. Oya’nınsa hayatında yenilmeye yer olmadığından her tatsız olaydan güçlenerek ve ayakları yere daha sağlam basan bir kadın olarak çıkmayı başarmıştır. Ben Oya’yı işte bu nedenlerden dolayı çok seviyorum” dedi

Oya'nın yapacağı programının başarılı olacağını söyleyen Bilge, "Bu güzel kadının hayatında başarızlık yok ki bunda olsun. Biliyorum ki Oya bir defa daha tarih yazacak ve adından başarıyla söz edilecek"
Bu haberi paylaş :
 
Destek : Halkın Gazetesi | KÜNYE | İLETİŞİM
Copyright © 2012. Halkın Gazetesi - Her Hakkı Saklıdır
Site Tasarım Harika Siteler