Home » , » İMPARATORUN İSYAN DOLU BASIN TOPLANTISI

İMPARATORUN İSYAN DOLU BASIN TOPLANTISI

Hazırlayan Unknown on 18 Oca 2013 | 23:44

Galatasaray Teknik Direktörü Fatih Terim, Kasımpaşa maçı sonrasında düzenlediği
basın toplantısında son günlerde yaşanan olaylara dair çok çarpıcı açıklamalarda bulundu.

İşte Terim'in gündem yaratacak konuşması...

"Konuşma niyetinde değildim ama kaybedince başka yere de çekilebilir ihtimaliyle konuşmak istedim. Ben genel olarak sessiz kaldım ve bu her zaman iyi bir yanıt bence. Bu çoğu zaman önemli bir tavırolmuştur. Çok önemli bir konu ve her kelimenin dikkatle seçilmesi gereken bir ortam olduğu içindikkat ediyorum ve o yüzden okuyarak cevap
vereceğim: "Sessiz kalarak, ancak gündemden kopmadan olayları ve insaları izleyerek yazılanları vesöyleneneleri takip ederek geçirdiğim bu süre zarfında her şeyi daha iyi anladım ve kavradığımı söyleyebilirim. Çok iyi şekilde süzgeçten geçirip olayları dışarıdan izlemek hakikaten insana çok şey öğretiyormuş. Ben sanıyordum ki başarısızlık
durumlarında kulüpler karışır. Halbuki son bir buçuk iki senedir yaşanan sürekli başarıya, alınan puan ve kupalara, ilk 16 sıralamalarına rağmen bir camia durduk yere içeride çözülebiliyor vekarıştırılabiliyormuş. Bedel ödetmek gibi bir niyetim yok ya da cezalandıracağımızdan değil geçmişin muhasebesini hiç yapmak istemiyorum ama ben
geleceğe dair bir şeyler söylemek istiyorum. Geleceğe bakarak insanların atacağı 1 adıma
10 adım yaklaşacakken önüme çıkarılan ve uğraşmak zorunda kaldığım şeylerden çok sıkıldım ve yoruldum. Buradan herkese sesleniyorum; lütfen bir Galatasaraylı, sevdalısı ve aşığı, bu kulübe 40 yıl hizmet etmiş birisi olarak Galatasaray'ın bir elemanı olarak, tekrar ediyorum elemanı olarak kişilerle ve olaylarla değil sahayla oyunla ve futbolcuyla ilgileneeceğim ve bir zahmetkonsantrasyonumuzun saha dışı olaylarla bölünmediği bir ortam rica ediyorum.Sanıyorum bunu hem ben hem oyuncularım hem degerçek Galatasaraylılar istiyor. Hata yapmak insanlara mahsustur. Hatalardan beslenmek ve
hatta tadını çıkarmak hiç kimseye yarar getirmediği gibi kimlere mahsustur ona siz karar verin...Kulüp menfaatleri ve geleceğini, G.Saray markasınındeğerini, avrupadaki itibarını zedelemeden ağız tadıyla içimizde daha iyi anlaşarak işimize bakalım. Herkes sadece işini yaparsa çok daha huzurlu oluruz. Yeterince malzeme olduk zaten bana soru ile gelmeyin. Bir müddet hepimiz susalım, dinleyelim,izleyelim, düşünelim ve de değerlendirelim.
İnşallah başarılarımız konuşulsun. Buradan tek tek yaşananlara, söylenenlere cevap vermeyeceğim. Sustuğum için rahat değilim ancak düşünmek zorunda olduğum bir takım var ve onun başarısı söz konusu. Daha fazla buna mani olacak kişilere müsade etmeyeceğmden emin olabilirsiniz. Unutmamamız gereken bir gerçek var; ne teknik direktör ne oyuncular ne yöneticiler ne başkan ne de transfer edilmesi düşünülen
futbolcuların hiçbiri Galatasaray'dan büyük değildir;en başta ben olmak üzere... Olmadı, olamaz da. Bir tek gerçek vardır o da aslolan Galatasaray'dır."

FOTOSPOR
Bu haberi paylaş :
 
Destek : Halkın Gazetesi | KÜNYE | İLETİŞİM
Copyright © 2012. Halkın Gazetesi - Her Hakkı Saklıdır
Site Tasarım Harika Siteler