Home » , » ÇOK YAKINDA SİZLERLE BULUŞUYOR

ÇOK YAKINDA SİZLERLE BULUŞUYOR

Hazırlayan Unknown on 20 Mar 2013 | 15:53

Merhaba, ben Filiz Asiye Koç. Kuantum İsim Analizi Uzmanıyım. Özel bir TV kanalında isim analizi üzerine program sunuyorum.

İsimlerin insanların yaşamında büyük etken olduğunu tam anlamıyla tespit ettim. Bir çok araştırmalardan sonra ilişkilerde, aile ve iş ortamlarında isimlerin ne derece etkili olduğunu gördüm.

Bir ilim dalı olduğu için bu konuda 8 senelik bilgi ve birikim sonucu gerek TV yoluyla gerek internet aracılığıyla sizlere bu konuda yardımcı olmak istiyorum.

İsim analizi birtakım matematiksel çözümlerle olup, harflerin konumuna görede yorumları etkilemiştir. Dolayısıyla insanların eşiyle, ailesiyle, çocuklarıyla, işiyle ve çevresiyle ilişkileri isimlerindeki harflerle paraleldir. Başarısızlıklar, iletişimler ve başarılar bu denli ilerler.

Günümüzdede yaygınlaşan isim analizi size hiçbirşey kaybettirmez aksine çok şey kazandırabilir.



GİZEMLİ HARFLER.COM
Bu haberi paylaş :
 
Destek : Halkın Gazetesi | KÜNYE | İLETİŞİM
Copyright © 2012. Halkın Gazetesi - Her Hakkı Saklıdır
Site Tasarım Harika Siteler