Home » , » EĞİTİM'DE ÖNDER YÖNDER

EĞİTİM'DE ÖNDER YÖNDER

Hazırlayan Unknown on 16 Mar 2013 | 16:43

Nilüfer’de 5 yıldır hizmet veren Küçük Şeyler Anaokulu ile Bursa’lı ailelere farklı ve kaliteli bir seçenek sunan Üstün Dökmen Yaşam Boyu Gelişim ve Eğitim Akademisi’nin ilkokul ve ortaokul eğitimi veren markası Yönder Okulları, 2013-2014 eğitim-öğretim yılında Bursa’da faaliyete geçiyor. 2006 yılında yola çıkan ve bugün ülkemizde 20 ilde 33 okuluyla hizmet veren Küçük Şeyler Anaokulları’nın devamı olan Yönder Okulları’nın Bursa şubesi, 16 Mart 2013 Cumartesi günü Almira Otel’de yapılan lansman ile basına tanıtıldı. Prof. Dr. Üstün Dökmen ve Uzm.Psk.Süleyman Hecebil’in katılımıyla gerçekleşen lansmanda, farklılığı ve özgünlüğü ile eğitim dünyasının yönderi ve önderi olma yolunda ilerleyen Yönder Okulları’nın eğitim felsefesi, programı ve farklılıkları anlatılarak basın mensuplarının soruları yanıtlandı.Bursa’da İzmir yolu üzeri çalı kavşağı mevkiinde, Nilüfer Üçevler’de, modern okul binasıyla hizmete girecek olan Yönder Okulları’nda teknolojik donanımlı derslikler, fen, ingilizce, matematik ve teknoloji laboratuarları, müzik ve sanat atölyeleri, spor alanları, bilim merkezi, buz pateni pisti bulunuyor. 4000 metrekare kapalı, 3000 metrekare açık alanı olan okul binasında öğrencilere kaliteli ve keyifli öğrenme ortamları sunuluyor.
NİLÜFER BELEDİYESİ İLE YÖNDEROKULLARI PROTOKOLÜ İMZALANDI
Nilüfer Belediyesi ve YÖNDER Okulları ile Küçük Şeyler Anaokulu arasında imzalanan protokolle, personel çocuklarına kayıtlarda yüzde 5 ila 20 arasında indirim yapılacak.Nilüfer Belediyesi ve YÖNDER Okulları ile Küçük Şeyler Anaokulu arasında iş birliği protokolü imzalandı. Nilüfer Belediye Başkanı Mustafa Bozbey ileYÖNDER Okulları ile Küçük Şeyler Anaokulu Kurucu Temsilcisi Ersin Yılmaz arasında imzalanan protokol sonucu, Nilüfer Belediyesi personel çocuklarına kayıtlarda yüzde 5 ila 20 arasında değişen oranlarda indirim uygulanacak. İmza sonrası Başkan Bozbey ve Ersin Yılmaz yapılacak iş birliğinden dolayı memnuniyetlerini dile getirdiler.
Bu haberi paylaş :
 
Destek : Halkın Gazetesi | KÜNYE | İLETİŞİM
Copyright © 2012. Halkın Gazetesi - Her Hakkı Saklıdır
Site Tasarım Harika Siteler