Home » , , » SAPIĞI TEHDİT ETTİ:KAFANA SIKARIM

SAPIĞI TEHDİT ETTİ:KAFANA SIKARIM

Hazırlayan Unknown on 31 Oca 2013 | 12:06

Kendisini tehdit eden hayranının yakalanmasıyla rahat bir nefes alan Ece Erken, Ekvator'da stres atacak.

Ünlü sunucu Ece Erken Twitter sapıklarından bıktı. Bir hayranının kendisini sürekli tehdit etmesinden dolayı zor günler geçiren sanatçı, kafasını dinlemek için Ekvator'a kaçacağını açıkladı.

AİLEYİ UYARDI

Sapığının yakalanmasından dolayı rahatladığını dile getiren Erken, “Sapıklardan kurtulmam için beni bir yere yollayın dedim. Ekvator'u önerdiler. 12 saat gündüz 12 saat gece” diye konuştu. Güzel sunucu, karakola giderek sapığıyla da tanıştığını dile getirdi. Şişli Asayiş Büro Amirliği’nde hayranını teşhis eden Erken şunları söyledi:

"Sapıkla beni buluşturdular. Ailesiyle de konuşuldu, uyarıldı. Onu çevremde görürsem uzaklaştırma kararı alacağım. Adam resmen ‘Kafana sıkarım’ dedi. Savcılığa vereceğimi söyledim, beni dinlemedi. Hala 'Ya benimsin ya kara toprağınsın' diyordu. Bu beni ve ailemi çok rahatsız etti."

Hayranın ilk vakası olduğu için ceza almadığını belirten ünlü sunucu, “Telefonunda resimlerim varmış. İlk suçu olduğu için ceza vermediler. Ancak bir daha yaparsa cezalandırılacak” ifadesini kullandı.
HABER365.COM
Bu haberi paylaş :
 
Destek : Halkın Gazetesi | KÜNYE | İLETİŞİM
Copyright © 2012. Halkın Gazetesi - Her Hakkı Saklıdır
Site Tasarım Harika Siteler