Home » , » EGESOY MAGAZİN DÜNYASINI SALLAYACAK

EGESOY MAGAZİN DÜNYASINI SALLAYACAK

Hazırlayan Unknown on 27 Şub 2013 | 16:41

İki gündür yaptığı haberler ve yazdığı makalesiyle uzun süredir içine kapanık yaşayan ünlü sanatçı Sevim Egesoy'u yeniden ayağa kaldıran Cemal Bilge konuştuSevim Egesoy'u çok sevdiğini söyleyen Cemal Bilge, "O'nun hiç bir şey yapmadan yaşıyor oluşu uzun zamandır beni rahatsız ediyordu. Ben onu yeniden ayağa kaldırmaktan ziyade O'nunla ilgili duyduğum bir rahatsızlığı dile getirdim" dedi

Türkiye'de çok özel bir yeri bulunduğunu söylediği Egesoy'un bugüne kadar müzikten ve sahnelerden uzak kalışını boşa harcanmış zaman olarak niteleyen Bilge, "O müzikten kopmak istesede onu seven milyonlar buna izin vermeyecektir. Biz bir anlamda onu çok seven hayranlarının sesi olduk. Eğer bu konuda bir şeyleri başarmışsak ne mutlu bize" dedi

Egesoy'un yeniden müziğe dönmesi halinde her zaman yanında olacaklarını söyleyen Cemal Bilge, "Gerekirse ona sıfır km şarkılar verebilir, çıkaracağı yeni albümün rehberliğini yaparım. Yeter ki güzeller güzeli solistim üzerindeki şu ölü toprağını atsın, silkelensin ve (Ben artık hazırım) diyebilsin"

Halen Adana'da dost ziyaretinde bulunan güzel sanatçının İstanbul'a dönüşüyle birlikte bir araya geleceklerini söyleyen Bilge, "O'nu bundan sonraki bekleyen kariyer, bir öncekinden daha ses getirecek türden olacak. Biliyor ve inanıyorum ki, Türkiye'nin ismini bildiği ama tadına gerçek anlamda varamadığı Sevim'in lezzetine bundan sonra varacak" diye konuştu.

HALKINGAZETESİ.NET/CEMAL BİLGE- İSTANBUL
Bu haberi paylaş :
 
Destek : Halkın Gazetesi | KÜNYE | İLETİŞİM
Copyright © 2012. Halkın Gazetesi - Her Hakkı Saklıdır
Site Tasarım Harika Siteler