Home » , » YUSUFUZUN'DAN TAZİYE ZİYARETİ

YUSUFUZUN'DAN TAZİYE ZİYARETİ

Hazırlayan Unknown on 26 Şub 2013 | 16:16

Beylikdüzü Belediye Başkanı Yusuf Uzun, geçtiğimiz günlerde babasını kaybeden İhlas Yönetim Kurulu Başkanı ve Genel Müdürü Mücahid Ören’e taziye ziyaretinde bulundu.
Beylikdüzü Belediye Başkanı Yusuf Uzun, vefat eden İhlas Holding Yönetim Kurulu Başkanı Enver Ören’in oğlu ve holdingin yeni Yönetim Kurulu Başkanı ve Genel Müdürü Mücahid Ören’e taziye ziyaretinde bulundu. Başkan Uzun, “ Basın ve iş dünyasının önemli kişiliklerinden biri olan Enver Ören’in vefatının derin üzüntüsünü yaşıyoruz. Medyaya değerli katkıları olan Ören’in tüm sevenlerine ve ailesine sabır diliyorum. Mekanı cennet olsun” dedi.
Yönetim Kurulu Başkanı Mücahid Ören ise, “Bu anlamlı ziyaretiniz ve paylaşımınız için teşekkür ederiz. Sizleri yanımızda görmekten büyük memnuniyet duyduk” diye konuştu.
Başkan Uzun ayrıca, inşaat işlerinden sorumlu Yönetim Kurulu Başkan Vekili Zeki Celep’i de ziyaret ederek, taziye dileklerini iletti.
 
Ziyaretler esnasında İhlas Holding Yönetim Kurulu Üyesi Bülent Gencer ve Beylikdüzü Belediye Başkan Danışmanı Ayhan Başarır da hazır bulundu.
 
GAZETEPORT

Bu haberi paylaş :
 
Destek : Halkın Gazetesi | KÜNYE | İLETİŞİM
Copyright © 2012. Halkın Gazetesi - Her Hakkı Saklıdır
Site Tasarım Harika Siteler