YANDEX

Son Haberler
belediye etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
belediye etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

GÖKÇEK'İN LOGO CİNLİĞİ

Hazırlayan Unknown on 16 Mar 2013 | 07:22

Kedinin 3 bıyığından birini kesti, mahkeme kararını aştı.
Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek, Ankara 7. İdare Mahkemesi'nin, "Ankara Büyükşehir Belediye Meclisi'nde 3'te 2 çoğunluk sağlanmadan karar alındığı" gerekçesi ile iptal ettiği Ankara'nın "Gülen Ankara Kedisi" logosunu, kedinin 3 olan bıyık sayısını 2'ye düşürerek yeniden Ankara Büyükşehir Belediye Meclisi'nden geçirdi.
Ankara Büyükşehir Belediye Meclisi'nin olağan mart ayı toplantılarına, "Gülen Ankara Kedisi" logosu damgasını vurdu. Gökçek başkanlığında bugün akşam saatlerinde toplanan belediye meclisi, Ankara 7. İdare Mahkemesi'nin, "Ankara Büyükşehir Belediye Meclisi'nde yeterli çoğunluk sağlanmadan karar alındığı" gerekçesiyle geçtiğimiz Ocak ayında iptal ettiği "Gülen Ankara Kedisi" logosunu üzerinde çok küçük değişiklikler yaparak yeniden Ankara Büyükşehir Belediye Meclisi'nden geçirdi. Gülen Ankara Kedisi'nin 3 olan bıyık sayısı 2'ye düşürüldü. Ankara Büyükşehir Belediyesi, 2 bıyıklı Gülen Ankara Kedisi'nin değişik versiyonlarını, belediye logosu olarak kullanacak.

Bu ilk değil daha önce bıyık eklemişti
Gökçek, Eylül 2011'de Danıştay 8. Daire, "Gülen Ankara Kedisi" logosunu yine aynı gerekçeyle iptal ettiğinde ise kedi simgesine bıyık ekleyerek ve kedinin sarı ve mavi renk olan gözlerinin yerini değiştirerek aynı logoyu belediye meclisinden geçirmişti. Gökçek, daha önce de Ankara 3. İdare Mahkemesi tarafından iptal edilen Ankara'nın cami minareli amblemini ilk amblemde tepede 3 olan yıldız sayısını 5'e çıkartarak yeniden Belediye Meclisi'nden geçirmişti.



ABCHABER.NET

BEBEK KATİLİ SEYRETSE BÖYLE AĞLARMIY'DI?

Hazırlayan Unknown on 10 Mar 2013 | 09:07

Diyarbakır Büyükşehir Belediye Başkanı Osman Baydemir, "Barış Dostluk ve Demokrasi" ödül töreninde, Uludere olayıyla ilgili hazırlanan sinevizyon gösterisi sırasında gözyaşlarını tutamadı.

Diyarbakır Tabip Odası (DTO), 14 Mart Tıp Bayramı etkinlikleri kapsamında bu yılki ''Barış Dostluk ve Demokrasi'' ödülünü, Şırnak'ın Uludere ilçesinde 9'u asker 10 kişinin şehit olduğu kazada yaralı askerlere yardım eden Gülyazı köyündeki annelere verdi.

DTO'nun bu yılki, yaklaşık 8 ay önce Betonpınar üs bölgesinden Gülyazı köyüne gitmekte olan askerleri taşıyan minibüsün, Gülyazı köyü yakınlarında şarampole devrilmesi sonucu 9'u asker, biri geçici köy korucusu 10 kişinin şehit olduğu kazada olay yerine giderek kaza geçiren askerleri araç içinden çıkarıp hastanelere taşınmasında yardımcı olan Gülyazı köyündeki annelere verme kararı aldığı ''Barış Dostluk ve Demokrasi Ödülü'' töreni, Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi Sümerpark Toplantı Salonu'nda yapıldı.

Törene, BDP Genel Başkan Yardımcısı Meral Danış Beştaş, Büyükşehir Belediye Başkanı Osman Baydemir ile Irak sınırındaki olayda hayatını kaybeden 34 kişinin yakınları katıldı.

Baydemir, törende yaptığı konuşmada, onurlu bir barışın tesisi için gerçeklerin mutlaka açığa kavuşturulması ve aydınlatılması gerektiğini söyledi.

''Kucaklaşmak, barışa gidebilmek, helalleşebilmek için mutlaka gerçekler ışığında adaletin tecelli etmesi gerekir'' diyen Baydemir, törene katılan annelerin yüreğindeki tek duygunun gerçeğin paylaşılması ve adaletin tecelli etmesi olduğunu belirtti.

Konuşmaların ardından Irak sınırındaki olayda hayatını kaybeden 34 kişi ile ilgili hazırlanan sinevizyon gösterimi sırasında salonda duygulu anlar yaşandı.

Olayda yaşamını yitirenlerin anneleri ve Osman Baydemir gözyaşlarını tutamadı.

Şırnak'ın Uludere ilçesi Gülyazı köyünde 22 Ağustos 2012'de askerleri taşıyan minibüsün devrilmesi sonucu 9 asker ile 1 köy korucusu şehit olmuş, 4 asker de yaralanmıştı.

MSNHABER

İNSANLIK ÖLMEMİŞ

Hazırlayan Unknown on 5 Mar 2013 | 09:45

3 aydır maaş alamayan temizlik işçisi, bulduğu parayı polise teslim etti.
Elazığ Belediyesi'nnini taşeron firmasında temizlik işçisi olarak asgari ücretle çalışan ve 3 aydır maaş alamayan 48 yaşındaki Doğan Güneş, çöp toplarken bulduğu bir cüzdan içindeki 250 lirayı götürüp polise teslim etti.

Elazığ Belediyesi'nin taşeron firmasında 17 yıldır temizlik işçisi olarak çalışan ve 3 aydır da maaş alamayan 4 çocuk babası Doğan Güneş, çöp toplarken bir cüzdan buldu. Cüzdan içinde hiç bir kimlik bilgisi olmadığını ve 250 lira para bulunduğunu belirten Güneş, cüzdanı diğer arkadaşlarına haber vermeden akşam eve götürdüğünü söyledi. Güneş, "Eve geldikten sonra düşündüm para haram yiyemezdim, sonra götürüp emniyete teslim ettim tutanakla birlikte. Sahibi çıktığında gidip alsın" dedi.

Güneş, asgari ücretle belediyede çalıştığını belirterek, "Ben 7 nüfusa bakıyorum, özürlü bir oğlum var. Tedavisini yaptırmak için Ankara’ya götürmem lazım ama imkanım yok. Asgari ücret alıyorum o da üç aydır belediyeden maaş alamamışım. Bu kadar çok ihtiyacım varken ben o parayı yemedim. İnsanlara da duyarlı olmalarını öneriyorum" diye konuştu. Hacer Güneş, eşine bulduğu parayı emniyete götürmesini söylediğini ifade ederek, "Eşim para bulup eve getirmişti. Ben ona bu para haram biz yiyemeyiz, sen onu götür polise ver dedim. Biz yoksuluz ama haram para yemeyiz" dedi.

Güneş ailesinin oturduğu Hicret Mahallesi'nin muhtarı Murat Gülbasan, Doğan Güneş’in asgari ücretle 7 nüfusa baktığını ve özürlü bir çocuğunun olduğunu belirterek, "Gerçekten yoksul bir insan kendisine kömür yardımında bulunduk. Bazı durumu iyi olan vatandaşlarda arada yardım ediyorlar. Buna rağmen bulduğu parayı teslim etmesi çok yerinde ve onurlu bir davranış" dedi.

ABCHABER.NET

KILIÇDAROĞLU İLE İDDİAYA GİRERİM

Hazırlayan Unknown on 3 Mar 2013 | 13:49

Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Gökçek, Şişli Belediye Başkanı Sarıgül'ün CHP'ye geçip geçmeyeceğine ilişkin değerlendirmede Toplantıda Ankara'da bugüne kadar hayata geçirdikleri projeler ile 2013 hedefleri hakkında bilgi veren Gökçek, ''Vizyonumuz dünya belediyelerine hizmet anlayışı ve sunumunda esin kaynağı olmak'' dedi.

GÖKÇEK'TEN SARIGÜL İDDİASI

Sunumun ardından basın mensuplarının sorularını yanıtlayan Gökçek, Aydın'ı, belediyecilik anlamında bir şey kazandırılmamış ve kasabaya dönmüş halde bulduğunu söyledi.

Gökçek, Şişli Belediye Başkanı Mustafa Sarıgül'ün CHP'ye geçip geçmeyeceğine ilişkin bir soru üzerine, ''Mustafa Sarıgül, CHP'den aday yapsınlar ya da yapmasınlar, seçilsin ya da seçilmesin, yerel seçimlerden sonra CHP Genel Başkanı olur. Kılıçdaroğlu da bunu biliyor, isterse iddialaşırım'' dedi.



AKTİFHABER

CHP' Lİ AMA

Hazırlayan Unknown on 2 Mar 2013 | 16:43

Balıkesir’in Bandırma İlçe Belediyesi, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan ve beraberinde gelecekler için 2 bin 500 metrekBelediye Başkanı CHP’li Sedat Pekel, afiş asılması için de özel araçlar tutup, kamu binalarını temizletti.
Bandırma İlçesi’nde Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’ın yarın yapacağı miting öncesi otopark alanında düzenleme yapıldı. Belediye çevre il ve ilçelerden de çok sayıda katılımcı olacağını göz önüne alarak önlemler aldı. Kent merkezine yakın olan İDO İskelesi çevresinde bulunan 2 bin 500 metrekarelik boş alan otoparka dönüştürdü.
Daha önce üç katlı Tekel Tütün Yaprak Evi’nin yıkılması nedeniyle kullanılmayan boş alan sabah erken saatlerden itibaren zemine toprak atılarak düzelendi ve çevre temizliği yapıldı. Alanın sadece miting süresince gelecek resmi araçlar için hazırlandığı belirten Belediye Başkan Yardımcısı Dursun Mirza, hazırlıkların sadece otopark ile sınırlı kalmadığını afiş asılması için özel araçların görevlendirildiğini birçok resmi dairelerin temizliğinin de yapıldığını söyledi.


TÜRKHABERLER.NET

CHPLİ BAŞKAN TUTUKLANDI

Hazırlayan Unknown on 1 Mar 2013 | 10:36

Antalya'nın Alanya ilçesine bağlı Mahmutlar Belediyesi'ne yapılan operasyonda yolsuzluk iddiasıyla gözaltına alınan Belediye Başkanı Ali Çelik ile birlikte toplam 31 kişiden 17'si adli mercilerce tutuklanarak cezaevine konuldu. 14 kişi ise serbest kaldı.
Kasım 2011'de yapılan 13 ihbarın ardından başlatılan soruşturma kapsamında; Antalya il ve Alanya ilçe jandarma komutanlıkları 25 Şubat Pazartesi günü saat 06.00'da Alanya, Antalya ve Manavgat'ta 32 ayrı adrese eşzamanlı operasyon düzenlemiş, Başkan Çelik ve 35 kişi gözaltına almıştı. Zanlılar 3 günlük Jandarma sorgulamasının ardından dün sabah adliyeye sevk edildi.
Zanlılar 'suç örgütü kurarak, yönetmek, üye olmak, bu örgüt faaliyeti çerçevesinde ihaleye fesat karıştırmak, rüşvet, zimmet, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklamak, resmi belgede sahtecilik, nitelikli dolandırıcılık, edimin ifasına fesat karıştırmak' suçlarından tutuklandı. Gözaltına alınanlar arasında bir belediye başkanı, iki Mahmutlar Belediye Meclis Üyesi, 11 Mahmutlar Belediyesi çalışanı, bir Kargıcak Belediyesi çalışanı, bir Mahmutlar'da faaliyet gösteren banka görevlisi, 16 esnaf ve serbest meslek sahibinin bulunduğu açıklandı. Jandarma tarafından belediye, ev ve işyerlerinde yapılan aramada bazı bilgisayar ve dosyalara el konuldu.
Adliyeye sevk edilen 36 kişiden 5 kişi savcılık soruşturmasında serbest bırakılırken belediye başkanı Çelik ile birlikte 31 kişi tutuklanma talebiyle nöbetçi mahkemeye sevk edildi. Savcılık ve nöbetçi mahkemenin ifade alması yaklaşık bir günü buldu. Nöbetçi mahkeme tarafından Belediye Başkanı Ali Çelik ile birlikte Belediye Meclis Üyesi Mehmet Ç., Yazı İşleri Müdürü Mehmet A., İmar Müdürü Sezai K., Suat G., Emre Ö., Sabri A., Servet Ç., Hikmet Sami Ö., Fatih N., Selçuk C., Serkan S., Hasan B., Turgut D., Hasan Ç., Özgürcan K. ile Aziz S. tutuklanarak Alanya L Tipi Kapalı ve Açık Cezaevi'nin kapalı kısmına konuldu. 14 kişi ise serbet kaldı.
Tutuklanan zanlılar adliyeye sevk edilirken Jandarma'nın camları perdeli aracı ile adliyenin mahkum girişinden içeri alındı. Tutuklananlar da aynı şekilde cezaevi araçlarının adliye girişine yanaştırılarak araca bindirilip cezaevine götürüldü.


ROTAHABER

YUSUFUZUN'DAN TAZİYE ZİYARETİ

Hazırlayan Unknown on 26 Şub 2013 | 16:16

Beylikdüzü Belediye Başkanı Yusuf Uzun, geçtiğimiz günlerde babasını kaybeden İhlas Yönetim Kurulu Başkanı ve Genel Müdürü Mücahid Ören’e taziye ziyaretinde bulundu.
Beylikdüzü Belediye Başkanı Yusuf Uzun, vefat eden İhlas Holding Yönetim Kurulu Başkanı Enver Ören’in oğlu ve holdingin yeni Yönetim Kurulu Başkanı ve Genel Müdürü Mücahid Ören’e taziye ziyaretinde bulundu. Başkan Uzun, “ Basın ve iş dünyasının önemli kişiliklerinden biri olan Enver Ören’in vefatının derin üzüntüsünü yaşıyoruz. Medyaya değerli katkıları olan Ören’in tüm sevenlerine ve ailesine sabır diliyorum. Mekanı cennet olsun” dedi.
Yönetim Kurulu Başkanı Mücahid Ören ise, “Bu anlamlı ziyaretiniz ve paylaşımınız için teşekkür ederiz. Sizleri yanımızda görmekten büyük memnuniyet duyduk” diye konuştu.
Başkan Uzun ayrıca, inşaat işlerinden sorumlu Yönetim Kurulu Başkan Vekili Zeki Celep’i de ziyaret ederek, taziye dileklerini iletti.
 
Ziyaretler esnasında İhlas Holding Yönetim Kurulu Üyesi Bülent Gencer ve Beylikdüzü Belediye Başkan Danışmanı Ayhan Başarır da hazır bulundu.
 
GAZETEPORT

BAYAT EKMEK TOPLAMA ARACI ALDILAR

Hazırlayan Unknown on 14 Şub 2013 | 19:00

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın 17 Ocak’ta başlattığı ekmek israfı kampanyasına Elazığ Belediyesi de destek verdi.Vali Muammer Erol ile Belediye Başkanı Süleyman Selmanoğlu'nun da katıldığı kampanya kapsamında Belediye tarafından hazırlanan 100’e yakın bayat ekmek toplama kutusu ve bayat ekmek toplama aracı ile hazırlanan afişler kamuoyuna tanıtıldı.

Belediye Başkanı Selmanoğlu, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’ın bu konuda yaptığı
açıklama ardından kendilerinin de hızlaharekete geçtiğini ifade ederek, şöyle dedi:
"Bayat ekmeklerin çöpe atılmaması için belediye olarak bayat ekmek toplama kutuları hazırladık ve yeni bir araç alarak bu kampanya için hizmete geçirdik. Şehrin farklı noktalarına bırakacağımız 100 bayat ekmek toplama kutumuza bundan böyle hemşerilerimiz bayat ekmeklerini bırakacaklar ve bu ekmekler ekiplerimiz
tarafından toplanarak, barınma merkezimizdeki hayvanlara dağıtılacak.
Elazığlı hemşerilerimizden de bizlere destek vermelerini istiyor, öncelikle ekmekleri
israf etmemelerini istiyor, kalan ekmekleri deçöplere değil de bayat ekmek toplama
kutularımıza bırakmalarını rica ediyoruz."Vali Muammer Erol, belediyenin Başkan
Recep Tayyip Erdoğan’ın ekmek israfı konusundaki talimatları doğrultusunda güzel
bir hizmete imza attığını ifade ederek,"Ben de bir kez daha kendilerini tebrik ediyor
ve temel gıda maddemiz olan ekmeğin nimetdiyince aklıma gelen ilk şey olduğunu, '
ekmeğin başımızın üzerinde yeri var' sözlerimizi hatırlatmak istiyorum. Vatandaşlarımızın da bu kampanyaya desteklerini bekliyorum" dedi.

AKTİFHABER .COM

BEYLİKDÜZÜNE DEV HASTANE GELİYOR

Hazırlayan Unknown on 13 Şub 2013 | 17:59

AK Parti İstanbul Milletvekili ve Beylikdüzü Koordinatörü Hakan Şükür, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’ın müjdesini verdiği ve Beylikdüzü Belediye Başkanı Yusuf Uzun’un büyük bir önemle üzerinde durduğu, Beylikdüzü Eğitim ve Araştırma Hastanesi projesinin ihalesinin Nisan ayında yapılacağını açıkladı.
Geçtiğimiz günlerde Beylikdüzü’nü ziyaret eden ve 486 ambulansın hizmete alınma töreninde müjdeyi veren Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Beylikdüzü Belediye Başkanı Yusuf Uzun’un da önemle üzerinde durduğu Beylikdüzü Eğitim ve Araştırma Hastanesi projesi ile ilgili ihalenin, Nisan ayında yapılacağı haberini AK Parti İstanbul Milletvekili ve Beylikdüzü Koordinatörü Hakan Şükür verdi.

Milletvekili Şükür İhale Haberini Twitter Üzerinden Paylaştı

AK Parti Milletvekili ve Beylikdüzü Koordinatörü Hakan Şükür ile Beylikdüzü Belediye Başkanı Yusuf Uzun’un yoğun Ankara çalışmaları sonuç verdi. Milletvekili Şükür Twitter’dan yaptığı açıklamada Beylikdüzü Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nin ihalesinin Nisan ayında yapılacağını belirtti. TOKİ Başkanı Ahmet Haluk Karabel ile görüştüğünü ve hastane inşaatının Beykent Mevkii’nde, ihalenin ise 2013 Nisan ayında hayata geçeceğini dile getiren Hakan Şükür’e Beylikdüzü Belediye Başkanı Yusuf Uzun teşekkür etti.

Başkan Uzun: “Hastanemiz İlçemize Hayırlı Olsun…”
Beylikdüzü Belediye Başkanı Yusuf Uzun, projeye katkısı olan herkese teşekkür etti. Başkan Uzun, projenin hayata geçmesi için talimat veren Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Sağlık Bakanı Dr. Mehmet Müezzinoğlu ve AK Parti İstanbul Milletvekili Hakan Şükür’e çalışmalarından dolayı teşekkür etti. Başkan Uzun, “Bu dev projemizi gerçekleştirmek için ekip olarak gece gündüz çalıştık. Hastane projesi benim en çok önem verdiğim projedir. Beylikdüzü halkı Beylikdüzü Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne kavuşacağı günü bekliyor. Bu müjdeli haberi vermekten dolayı çok mutluyum. Hastanemiz ilçemize hayırlı olsun” dedi.

BELEDİYECİLİK TARİHİN'DE BİR İLK

Hazırlayan Unknown on 10 Şub 2013 | 10:05

Başkanı Yusuf Uzun başkanlığında yapılan Beylikdüzü Belediyesi Şubat Ayı Meclis Toplantısı, , belediyBeylikdüzü Belediyesi’nin Şubat ayı olağan meclis toplantısı Başkan Yusuf Uzun başkanlığında gerçekleştirildi. 10 gündem maddesi, 6 komisyon raporu ve 4 ek gündem maddesinin görüşüldüğü meclis toplantısı, ilk kez belediyenin resmi internet sayfasından canlı olarak yayınlandı. Belediye Başkanı Uzun, alınan tüm kararların Beylikdüzü için hayırlı olmasını diledi.


Toplantıda Bir İlk Gerçekleşti
Beylikdüzü Belediyesi’nin Şubat Ayı Meclis Toplantısı’nda bir ilk gerçekleştirildi. Toplantı, belediyenin internet adresi www.beylikduzu.bel.tr’den canlı yayınla verildi. Vatandaşlar tarafından büyük bir ilgi ile karşılaşan uygulama, dikkatle izlendi.enin resmi internet sayfasından da canlı olarak yayınlandı.

YERELHABER GAZETESİ

KADINA ŞİDDETİ DANSLA PROTESTO EDECEKLER

Hazırlayan Unknown on 6 Şub 2013 | 18:19

Nilüferli kadınlar 14 Şubat Sevgililer Günü’nde çok farklı bir etkinlikle kadına yönelik şiddeti protesto etmeye hazırlanıyor. “Kadına Yönelik Şiddete Hayır Demek İçin Dans Ediyoruz” sloganıyla yola çıkan kadınlar bu anlamlı günde erkeklere “Öldüren sevginizi istemiyoruz” diyecekler.

“One Billion Rising” ismi ile tüm dünya genelinde örgütlenen projenin Bursa ayağına öncülük eden Nilüfer Belediyesi “Şiddete karşı hayır” derken Eşitlik Birimi Sorumlusu Canan Kızılaltun “Dünyada bir hareket var ve bunu kadınlar başlattılar, bir milyar kadın ayaklanacak ve öldüren sevginizi istemiyoruz diyeceğiz. Bizim ülkemizin günlük öldürülen kadın ortalaması 5… Daha dün 5 kadın öldürüldü ve bugün öldürülen kadın sayısıyla ilgili de 3 tane haber yayınlandı kanallarda. Dolayısıyla bu ülkede ve dünyanın her yerinde birçok kadın öldürülüyor, tecavüze uğruyor, taciz ediliyor, şiddet görüyor ve bu çok ciddi bir sorun. Bu yüzden de biz kadınlar kadına yönelik şiddete dur demek için 14 Şubat’ta Sevgililer Günü’nü kutlamayacağız” dedi.

Projenin koreografilerini hazırlayan dans eğitmeni Türkan Bulut Yiğitdinç ise “Biz 14 Şubat Sevgililer Günü’nde saat 18.00’de Korupark’ta olacağız ve dansla birçok kötülüğe karşı bu şekilde ayakta durabileceğimizi göstereceğiz. Dünya çapında düzenlenecek dans organizasyonuna Bursalı kadınlarla birlikte erkeklerin de katılmasını istiyoruz” dedi.

14 Şubat Sevgililer Günü’nde Korupark AVM’de dans etmeye hazır olduklarını belirten Nilüfer Kent Konseyi Kadın Meclisi Başkanı Emel Helvacı da “1 Milyar Kadın Ayaklanıyor” etkinliğine kadına yönelik şiddete karşı duyarlılık sahibi olan herkesi davet etti.

ULUDAĞ'DA ÇİRKİNLİKLERİ KAR ÖRTÜYOR

Nilüfer Kent Konseyi Uludağ Çalışma Grubu, Nilüfer Dernekler Yerleşkesi’nde Uludağ Üniversitesi'nden Prof. Dr. Gönül Kaynak'ın katılımıyla "Uludağ'ın Biyolojik Çeşitliliği ve Önemi" başlığı altında bir söyleşi gerçekleştirdi.

Uludağ’daki bitki çeşitliliği hakkında bilgi veren Uludağ Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Biyoloji Bölümü Öğretim Üyesi Prof. Dr. Gönül Kaynak, dünyada sadece Uludağ’a özgü 33 endemik bitki türü belirlendiğini, Türkiye’ye has 171 bitki türünün de Uludağ bünyesinde yer aldığını söyledi. Uludağ'ın iklim yapısının karmaşıklığı nedeniyle Marmara Bölgesi’nin tamamında bile görülemeyecek bitki türlerine ev sahipliği yaptığını belirten Kaynak, Uludağ’daki bilinçsiz ve plansız yapılaşmanın endemik bitki türlerine zarar verdiğine dikkati çekti.

“Bern Sözleşmesi”ne göre dünyada endemik ve nadir türlerin tehlike kategorileri belirlendiğini; buna göre Uludağ’da 19 endemik türün “tehlikede”, 21 türün “zarar görebilir”, 30 türün “tehlike altına girebilir”, 84 türün “az tehlike altında”, 6 türün de “veri yetersizliği” kategorilerinde bulunduğunu belirten Kaynak “Uludağ’daki biyolojik çeşitliliğin devamı için doğa ile dost yapılar yapılmalı. 5 bin kişilik oteller yerine doğaya zarar vermeyen küçük butik oteller olmalı. En önemlisi de Uludağ’dan kâr elde eden otellerin doğayı sahiplenmesi gerekir. Bugüne kadar bunu pek göremedik. Kışın bütün çirkinlikler kar örtüsü altında kalıyor. Ama kar eridiği zaman sadece inşaat artıkları ve çöpler görünüyor. Uludağ var olduğu sürece oradan para kazandıklarını unutmamalılar” diye konuştu.

BAŞKAN HALKINI CEZALANDIRDI

Başkan Aziz Yeniay’ın halen Sefaköy’de bulunan belediye binasını ilçe merkezinden kilometrelerce içeriye taşıyacak olması Küçükçekmece Halkını çileden çıkarıyor.

Halk “Belediye binamızın halkalı’ya nakledilecek olması halka verilmiş sürgün cezasıdır” derken Başkan Yeniay “Biz Türkiye’nin ilk akıllı binasını inşa ettik. Belediye hizmetlerimizi Halkalı’ya inşa etmekte olduğumuz akıllı binamızdan vereceğiz” diyor

Öte yandan önümüzdeki seçimlerde CHP’den Küçükçekmece Belediye Başkanlığına aday olacağını açıklayan Gökhan Gümüşdağ Küçükçekmece’de yaşayan vatandaşlara uyarıda bulunarak “Merak etmeyin, seçimi kazanmamız halinde belediye binası aynı yerinden hizmetlerine devam edecek. Sayın başkan ve ekibinin Halkalı’ya inşa ettiği akıllı binayı da kültürün ve sanatın hizmetine sunacağız” diye konuştu

CEMAL BİLGE-HG İSTANBUL

YUSUF UZUN KENTSEL DÖNÜŞÜM İÇİN HALKI ZİYARET ETTİ

AVM’lerde halk ile buluşmalarına bu hafta İhlas Çarşı’da devam eden Beylikdüzü Belediye Başkanı Yusuf Uzun, vatandaşların sorunları ile yakından ilgilenerek, Beylikdüzü’nde kentsel dönüşümün yaşanacağı bölgeler için vatandaşlara yol gösterdi.
 
Bu hafta AVM buluşmalarını İhlas Çarşı’da gerçekleştiren Beylikdüzü Belediye Başkanı Yusuf Uzun, ilçe halkı ile bir araya geldi. Başkan Uzun, yaptığı bire bir görüşmelerle sorunları çözüme kavuşturmak için hemen çalışmalara başladı. Vatandaşları AVM’de ağırlayarak tüm randevulu görüşmelerini burada yapan Başkan Uzun, kentsel dönüşüm ile ilgili konularda vatandaşları bilgilendirici açıklamalarda bulundu.

 

Kentsel Dönüşüm İstanbul’un Öncelikli İşi

 Gürpınar ve Kavaklı bölgesinde eski evlerini kentsel dönüşüm projesi ile yenilemek isteyen vatandaşlar, konu hakkında Başkan Uzun ile görüştüler. Başkan Uzun, konunun Türkiye ve özellikle İstanbul’un öncelikli işi olduğunu dile getirerek, “İstanbul’da kentsel dönüşüm ile ilgili büyük bir çalışma yapılıyor. Vatandaşlarımız da buna destek oldukları takdirde, büyük bir başarı ile kentsel dönüşümü gerçekleştireceğiz. Bize başvuru yapan herkes, belediyeye gelerek, gerekli prosedürleri öğrenebilirler. Bu konuda her türlü desteğe açığız. Yeter ki vatandaşlarımız kentsel dönüşüme destek olsun” dedi.

 

Vatandaşlarla bire bir yapılan görüşmelerde Başkan Uzun’a çocuklarda büyük ilgi gösterdi. Başkan Uzun ayrıca çarşı esnafını da gezerek, esnafa işlerinde kolaylıklar diledi.

BAŞKAN UZUN:SPOR'A ÖNEM VERİYORUZ

Türkiye Kayak Federasyonu Başkanı Özer Ayık ve Beylikdüzü Kayak İhtisas Spor Kulübü Başkanı Metin Karayazı Başkan Uzun’u makamında ziyaret etti.

Beylikdüzü Belediye Başkanı Yusuf Uzun, Türkiye Kayak Federasyonu Başkanı Özer Ayık ve Beylikdüzü Kayak İhtisas Spor Kulübü Başkanı Metin Karayazı’yı makamında ağırladı. Başkan Özer ve Başkan Karayazı, Başkan Uzun’a kayak sporuna verdiği destek dolayısıyla teşekkür etti.

Belediye Başkanı Uzun da ziyaret sebebiyle Ayık ve Karayazıya’ya teşekkür ederek, “Belediye olarak spora ve sporcuya önem veriyoruz. Verdiğimiz desteklerin meyvelerini şampiyonluklarla almaktan da gurur duyuyoruz” dedi.

TAVSİYELERDE BULUNDU

Hazırlayan Unknown on 2 Şub 2013 | 15:47


Nilüfer Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, İnşaat Mühendisleri Odası (İMO) Bursa Şubesi Gençlik Kolları tarafından düzenlenen ‘Kariyer Günleri’ söyleşisine katılarak, genç meslektaşlarına tavsiyelerde bulundu.

BAOB Yerleşkesi’nde düzenlenen söyleşide Başkan Mustafa Bozbey, çiçeği burnunda inşaat mühendisleriyle bir araya geldi. Mühendislik mesleğinin hayatın her anında var olduğunu kaydeden Başkan Mustafa Bozbey, tecrübeleri ve meslek hayatı hakkında açıklamalarda bulundu. Belediyecilikte mühendisliğin çok etkili olduğunun altını çizen Bozbey, genç meslektaşlarına kendilerine hedef koymaları ve o doğrultuda çalışmalarını yürütmeleri gerektiğini vurguladı.

            Sorulan sorular üzerine kentsel dönüşüm, ulaşım ve belediyenin projeleri hakkında da bilgi veren Başkan Mustafa Bozbey, “Türkiye’de uygulanmak istenen kentsel dönüşüm modeli aslında kentsel yenilemedir. Kentsel dönüşüm insanıyla birlikte bir değişimin olmasıdır. Uygulanmak istenen modele kentsel dönüşüm demek insana yapılan saygısızlıktır. Kamberler’de, Doğanbey’de yapılan dönüşümü gördük. İnsanlar mağdur ve mutsuz edildi. İnsanların yaşamlarına müdahale edileceğine yaşam kaliteleri arttırılsa o zaman istenen model amacına ulaşır” dedi.

            Bursa’daki trafik sorununun nüfusun artmasıyla daha da büyüyeceğine dikkati çeken Bozbey, “Bursa’da ileride tahmin edilen nüfus 5 buçuk milyon kişi. O rakama ulaşırsa Bursa trafiği İstanbul’dan da berbat hale gelir. Çünkü Bursa’da toplu taşıma insanlara değil, insanlar toplu taşımaya gidiyor. Projeler göstermelik değil, çözüm getirici olmalı” diye konuştu.  

            Söyleşinin sonunda İMO Bursa Şubesi Gençlik Kolları Başkan Mustafa Bozbey’e çiçek vererek teşekkür etti.  

BUDOYA OLAN İLGİ EK SEFER BAŞLATTI

Bursa Büyükşehir Belediyesi tarafından İstanbul- Bursa arasında başlatılan deniz otobüsü seferleri, yoğun ilgiden dolayı Cuma günleri ek seferle hizmet verecek.
Büyükşehir Belediyesi tarafından faaliyete başlatılan Bursa Deniz Otobüsleri İşletmesi (BUDO), her geçen gün yoğun ilgiyle seferlerine devam ediyor. Bursalılara Bursa ile İstanbul arasında kaliteli ve ekonomik ulaşım hizmeti veren BUDO, Cuma günleri yaşanan yolcu yoğunluğuna da ek seferle cevap veriyor.
Vatandaşların yoğun ilgisini göz önünde bulunduran Büyükşehir Belediyesi, 1 Şubat Cuma (YARIN) gününden itibaren BUDO’nun normal seferlerinin yanı sıra bir de ek seferi devreye alıyor. Buna göre, BUDO yarın, Mudanya’dan saat 17.00’da, Kabataş’tan da saat 19.30’da hareket edecek ek seferle yolcu taşıyacak. Böylece BUDO, Cuma günleri yapacağı karşılıklı 3 seferle daha çok vatandaşın Bursa ile İstanbul arasında rahat ulaşımdan yararlanmasını sağlayacak.

TEKLİF ALDIĞIM DOĞRU DEĞİL DİNLENECEĞİM

Hazırlayan Unknown on 1 Şub 2013 | 11:41

Hafta başında Bursaspor’daki görevinden istifa eden Teknik Direktör Ertuğrul Sağlam, Nilüfer Belediye Başkanı Mustafa Bozbey’i makamında ziyaret ederek veda etti. Bursaspor’a tarihinde ilk kez şampiyonluk yaşatarak büyük başarıya imza atan eski Teknik Direktör Ertuğrul Sağlam, veda etmek üzere Nilüfer Belediye Başkanı Mustafa Bozbey’i ziyaret etti. Alaaddinbey Hizmet Binası’nda gerçekleşen ziyarette Başkan Yardımcıları Turgay Erdem, Ahmet Çakıcı ve Recep Tanlak da hazır bulundu. Almış olduğu istifa kararından dolayı üzüntüsünü dile getiren Sağlam, “4 yıl boyunca Bursa’da çok güzel günler yaşadım. Bursa’nın bizim kalbimizde ayrı bir yeri oldu. Burada bulunduğum süre içinde çok güzel dostluklar kurduk. Bursaspor’a desteğini esirgemeyen ve en sıkıntılı zamanlarımızda bile yanımızda olan Nilüfer Belediye Başkanı Mustafa Bozbey ve ekibine çok teşekkür ederim. Görevde bulunduğumuz sürece Bursaspor’u Avrupa kulübü yapma çabası içerisinde olduk. Bu hedefi gerçekleştirememenin üzüntüsünü yaşıyorum” dedi.

Basında çıkan teklif haberlerini de yalanlayan Ertuğrul Sağlam, kısa bir süre dinlenmek istediğini belirtti.

Ertuğrul Sağlam’ın istifasından büyük üzüntü duyduğunu belirten Nilüfer Belediye Başkanı Mustafa Bozbey ise, “Ertuğrul Hocamızın istifası hepimizi derinden üzdü. Gönül isterdi ki uzun yıllar görevinde devam etsin. Kazanılan şampiyonluk Bursalılar için gurur kaynağı oldu. Bursa ve Bursaspor’a katkılarından dolayı kendisine çok teşekkür ediyorum. Umarım yeni görevinde de Bursa’daki sevgi ve saygıyı görecektir” diye konuştu

SEÇMEN'DE SİYASETÇİNİN ORTAĞIDIR

Beylikdüzü Kültür Merkezi’nde düzenlenen Siyaset Akademisi’nde konuşan AK Parti Şanlıurfa Milletvekili Doç. Uslu, siyaset yapılacak alanın iyi analiz edilmesi gerektiğini söyledi.

AK Parti Şanlıurfa Milletvekili Doç. Dr. Zeynep Karahan Uslu, Beylikdüzü’nde "Türkiye’de siyasal iletişim ve seçimler " konusunu anlattı.

Beylikdüzü Kültür Merkezi’nde düzenlenen Siyaset Akademisi'nin yedincisinde geleceğin siyasetçilerine “Hoca” kimliği ile ders veren Milletvekili Uslu, “Dünya ikiye ayrılır. Yönetenler ve yönetilenler. Yönetmeye talip olanların da içinde bulunduğu siyaset zeminini iyi tanıması gerekir” dedi. Katılımcılardan siyaseti iyi analiz etmelerini de isteyen Uslu, “Burası Beylikdüzü, burada kimler yaşar, burada yaşayanların perspektifi nedir, değerleri nedir, inançları nedir, farklılıkları nedir? Bu soruların cevaplarının iyi analiz edilmesi ve bütün bu farklılıkların doğru okunup, toplumun ortak kodlarını yakalamalıdır” diye konuştu.


Seçmen de Siyasetçinin İş Ortağı


Dersinde seçmenle olan diyalog ve iletişim konusuna da değinen Milletvekili Uslu, seçmenin siyasetçinin iş ortağı olduğunu da belirterek, iletişimde başarıyı yakalamadan, insanlarla akıl ve kalp birliği oluşturmadan siyasette başarılı olunamaz! İletişimin amacı kendini ve paydaşları karşı tarafı en iyi şekilde anlatmaktır” dedi.

Programa Beylikdüzü Belediye Başkan Yardımcısı İsmail Yalçın, AK Parti Beylikdüzü İlçe Başkan Yardımcısı Opr. Dr. Atilla Yılmaz, İlçe Kadın Kolları Başkanı Nehire Selantur ve çok sayıda izleyici katıldı.



HALKINGAZETESİ-İSTANBUL BEYLİKDÜZÜ


CHP'Lİ MİLLETVEKİLLERİ ESKİŞEHİRE GİTTİ

Hazırlayan Unknown on 28 Oca 2013 | 13:12

Eskişehir Belediyesi'ne şafak operasyonu

Eskişehir'de polis, CHP'li Büyükşehir Belediyesi çalışanlarına yönelik şafak vakti operasyonu düzenlendi


Eskişehir Belediyesi'ne şafak operasyonu

Operasyon kapsamında, belediyenin üst düzey yöneticilerinin de aralarında bulunduğu 20 civarındaki kişinin evlerinde sabah saatlerinde gözaltına alındığı kaydedildi. Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen ile bazı üst düzey yöneticilerin ise telefonla aranarak, ifadesi alınmak üzere savcılığa çağrıldığı öğrenildi.

CHP'Lİ MİLLETVEKİLLERİ ESKİŞEHİRE GİTTİ

CHP Ankara Milletvekili İzzet Çetin, Kırklareli Milletvekili Turgut Dibek, Mersin Milletvekili Ali Rıza Öztürk, Artvin Milletvekili Uğur Bayraktutan ve Denizli Milletvekili İlhan Cihaner; Eskişehir Büyükşehir Belediyesi'ne yönelik polis operasyonu nedeniyle Eskişehir’e gitti.

BÜYÜKERŞEN'DEN AÇIKLAMA

ESKİŞEHİR'de polisin Büyükşehir Belediyesi'ne yönelik olarak gerçekleştirdiği operasyonda, aralarında üst düzey yöneticilerin de bulunduğu 10'dan fazla belediye çalışanı evlerinde gözaltına alındı. Operasyonu 'Seçim arifesinde itibarsızlaştırma' olarak niteleyen Büyükşehir Belediye Başkanı CHP'li Yılmaz Büyükerşen kendisinin ifadeye çağırılmadığını söyledi.

Eskişehir Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şubesi ekipleri 'Kentsel Gelişim İhalesi' soruşturması kapsamında 2 yıldır sürdürdükleri soruşturma kapsamında bugün sabaha karşı Büyükşehir Belediyesi İmar ve Fen İşleri Daire Başkanlığının da aralarında bulunduğu bazı birimlerde çalışan 10'dan fazla kişiyi evlerinde gözaltına aldı.

ESKİ GENEL SEKRETER DE GÖZALTINDA

Aralarında Büyükşehir Belediyesi eski Genel Sekreteri Erdin Erol, Genel Sekreter Yardımcısı Gürsel Tuna ve belediyeye ait şirketlerinden sorumlu Oruçhan Tansel'in de bulunduğu belirtilen kişilerin, Emniyet Müdürlüğü'nde sorgulamalarının sürdüğü ifade edildi. Büyükşehir Belediyesi yetkilileri belediye binasında ve bağlı birimlerinde herhangi aramanın olmadığını söyledi. Bir yetkili, "Soruşturma 2 yıldır sürüyordu. Polislere zaten binlerce belge sunduk. Bu, kentsel gelişim kapsamında yapılan çeşitli işlerle ilgili bir konu" dedi.

BÜYÜKERŞEN: 'SEÇİM ARİFESİNDE İTİBARSIZLAŞTIRMA'

Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen ise yapılan operasyonu "Seçim arifesinde itibarsızlaştırma" olarak nitelendirdi. Büyükerşen DHA muhabirine yaptığı açıklamada, kendisinin savcılık ya da polis tarafından ifadeye çağırılmadığını söyledi. Operasyonun 6 yıl önce yapılan işlerle ilgili olduğunu, soruşturmayı cumhuriyet savcısı Celalettin Karanfil'in yürüttüğünü kaydeden Yılmaz Büyükerşen şöyle konuştu: "Yaptığımız işlerin hepsi Sayıştay'ın denetimlerden geçiyor. 2002 yılından bu yana bize yönelik sistemli soruşturmalar yapılıyor. Her seçim arifesinde de bu tür şeylerle karşılaşıyoruz. Bunlar seçim arifesinde belediyemizi itibarsızlaştırma çabalarıdır. Ayrıca ben soruşturma ile ilgili olarak ifadeye çağırılmadım. Belediye çalışanlarımız evlerinden gözaltına alınmadan önce bazı basın kuruluşlarına da haber verildiği duyumunu aldık

milliyet



 
Destek : Halkın Gazetesi | KÜNYE | İLETİŞİM
Copyright © 2012. Halkın Gazetesi - Her Hakkı Saklıdır
Site Tasarım Harika Siteler